HTML

Ígéret(ek) földje

Közéletről, politikáról, vallásról, bulvárról hol viccesen, hol komolyan.

Friss topikok

Linkblog

Ki vagyok? (Eléggé kivagyok...)

2010.10.12. 21:24 BaSa

"Gyors vagyok a lánynak, a zsarunak személy,
Moszkvában gazdag, de idehaza szegény.
Törpének óriás, óriásnak törpe,
Playboynak téboly, egyenesnek görbe..."

(Rapülők-Nem adom fel)

 

Hogy ki is vagyok? Nos először is tisztázzuk: bár lesznek posztok, amelyekben talán úgy tűnhet, nem vagyok bérblogger. És már (logó nélküli) bögrém is van.

Volt olyan ősöm, aki már az Árpád-házi királyok idején magyar nemes volt, és olyan is, aki még a XX. század elején sem beszélt magyarul. Óvodás koromban kukás szerettem volna lenni, és még kerülhetek olyan helyzetbe, amikor kukáznom kell. Az előző rendszerben a legmagasabb pozícióm a kisdobos volt, bár azt sem vertem nagydobra. A "módszerváltás" óta ellenzéki vagyok, de ez minden kormány alatt így van. Persze ez nem zárja ki, hogy az ellenzék hülyeségeit is teli szájjal röhögjem ki. Liberális vagyok, ha az emberi jogokról van szó, balos, ha nehéz helyzetben lévő emberekről van szó, nemzeti a (számomra) fontos nemzeti kérdésekben, konzervatív azokban a hagyományokban, amit érdemes megőrizni az utókornak, radikális bizonyos közbiztonsági kérdésekben, és demokrácia párti minden esetben.
Sosem követtem egyházakat, de vannak dolgok, amelyekben hiszek. Nagyjából betartom a tízparancsolatot, bár a hatodikkal vannak problémáim. (Kinek nem?) Nem hiszek el feltétel nélkül olyasmit, amit nem lehet bizonyítani, de nem is zárom ki, ha az ellenkezője sem bizonyítható. Hiszek abban, hogy bármilyen vallás követőjeként, sőt vallásos hit nélkül is ugyanolyan erkölcsi értékek érvényesek mindenkire, amit pedig ezen felül tanítanak akár egyházak, akár egyéb, nem vallási jellegű értékrendek, azt emberek találták ki, így a követésük csak önkéntes alapon történhet, és ha valaki a plusz szabályai miatt különbnek, vagy erkölcsösebbnek hiszi magát, az tévúton jár.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://basa.blog.hu/api/trackback/id/tr752366688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása